Det där röda bigarråerna.

En dag när jag var med min fina vän caroline så hade jag kameran med mig och gick lös hemma i hennes hus efter saker att få fota & där på hennes köksbänk så stod den där skålen med det röda bigarråerna i så de fick bli mitt lilla fotouppdrag att få fota någonting, för suget efter att fota var STORT, den kvällen. Eller hur vännen min? För dig fick jag minsann inte få fota. *tråkboll* hihi vet att du läser. haha 
 
Vi hade en väldigt rolig kväll ihop du och jag och såklart våra pojkar till hundar. 
 
 
 
Caroline
Kommentar postad
Det va väldigt trevligt! :D får vi göra om snart! ;) haha näe mig får du inte fota frivillighet! :P
Svar: klart vi ska göra om :) Näe, din tråkis boll. dags för ändring och att jag får fota dig :D vill ju utvecklas då får du ställa upp på din vän :P hehe
fsfoto.blogg.se
Kommentar postad
körsbär är så gott!
Svar: Ja, det är riktigt gott :D hihi
fsfoto.blogg.se