En sommar dag i slutet av Juni

Foto; är taget av mig, objektiv; Canon 50 mm 1,4 
En bild från en sommar dag i slutet av Juni, som jag har glömt att publicera men bättre sent än aldrig. Hade önskat i detta läge att jag hade ett macro objektiv, så man kan komma lite närmare blomman. Men blir att spara sig till ett tamron som jag har kikat på ett tag nu, behöver som sagt inte alltid vara Canon objektiv. hihi 
Även om jag gillar skarpt deras objektiv och att dem är bäst. Men ibland måste man testa något nytt! 
 
 
Kommentar postad
sv; åh tack snälla! :D
Svar: Så lite så :D hihi
Ha en fin dag!
fsfoto.blogg.se
Kommentar postad
Det var en fin bild och som du skrev; bättre sent än aldrig ;D
Har själv bilder att publicera från 2012, haha!
Svar: hehe :D ibland glömmer man att visa vissa bilder. hehe tack så mycket! :D
fsfoto.blogg.se