Bilder i motljus

 
 
 
Innan jag skulle börja jobba natt så tog jag ut kameran på vår lilla gräsplätt för att fota grannens katt som låg vår rabatt och även spanade på en annan katt. ljuset var underbart igårkväll. Så tog dessa tre. Måste öva på motljus mer och mer känner jag, gillar det skarpt! Man kan tro att de är lätt men det är de faktiskt inte! 
 
Nu blir det en chai latte och koppla av innan det blir en dusch och sen är det nog dags för nattjobb igen innan ledig helg. Och kommer bara hända roligheter den här helgen, eller hur Carro? 
 
 
 
Caroline
Kommentar postad
Det kommer bli jätte kul i helgen! Längtar!! :D hoppas vi får någorlunda väder bara. :)
Kommentar postad
Men åhh vilken söt misse :D är det en han eller en hon? kram!!
Svar: Visst är den söt, vi trodde först det var en hona så hon fick namnet doris av mig, men sen fick vi reda på att det är en hane och han heter alfons. hehe Men väldigt tam och vill gärna kela. kram!
fsfoto.blogg.se
Kommentar postad
Men ååh vilken sötnos ju! :DD Vill med ha en liten gosekatt hihi. KRAM!
Svar: Hehe Ja, kissekatten är go, är våran grannes katt men han tar sig gärna hem till oss :D hihi men gör inget oss emot :D han är så snäll så. men väldigt mager, så vi försöker göra så han äter. men väldigt svårt! =/ kram
fsfoto.blogg.se
Kommentar postad
Mysig blogg och underbara bilder!

Hur är det med dig?
Kram
Svar: Åh tack, glad jag blir. det är bara bra här, du då?
kram
fsfoto.blogg.se
Kommentar postad
Superfina bilder!!
Svar: Tack så mycket :D :D
fsfoto.blogg.se