12/7 2014

Jag har verkligen inte haft lusten till att blogga mycket för att jag jobbar mycket nätter nu i juli och är extremt trött den senaste tiden så att blogga har inte varit i tanken för min del. Men nu har min vän Caroline tjatat och tjatat att jag måste skriva lite här så hon har något att läsa när hon jobbar! 
Så det är bara att lyda henne och hoppas hon tycker jag skriver något kul ändå! Måste hon allt tycka. 
 
Vecka 28 helgen 12/7 så var vi och besökte Söderköping för att äta lite glass på Smultronstället, och såklart fotade och gick upp vid berget och kikade på utsikten. Söderköping är verkligen vackert. 
 
Så nu bjuder jag på lite bilder här nedan. 
 
 
Carro min vän som tagit bilden på mig, jag är aldrig med i bloggen så tänkte jag bjuder på den.
 
 
 
 
 
 
Caroline
Kommentar postad
Du är ju så fin, klart du ska va med på kort. :) duktig jag är på att fota! ;) hihi! Gillar första kortet!!
Mysig dag vi hade. Får vi göra om på en annan plats. :D
Kommentar postad
Massa söta bilder ju! :D
Svar: Tack :D Men gillar inte att bilderna blir otroligt stora i bloggen, vet inte vad jag gör för fel. haha
fsfoto.blogg.se
Kommentar postad
Haha, vad söt du är! :D Du kanske har ställt in någon bredd på dem i cssen? Kram!
Svar: hehe tack! Ja, kanske hon som gjort designen har gjort det. hehe men så tråkigt att de blir sådär stora :( kram!
fsfoto.blogg.se
Kommentar postad
Sv det tog visst lite tid o få hem förlossningsberättelsen från avdelningen! tre veckor, men nu är de bara två veckor kvar för jag beställde frn för en vecka sedan
Svar: Okej :) men ska bli mysigt att få läsa den sen :) wiiie njut nu av er fina tjej.
fsfoto.blogg.se
Kommentar postad
Ah, okej! :O Ja, det är ju lite dumt. Men jag gillar din design, den är riktigt fin! :D Men du vill inte beställa en ny design av mig? KRAM! <3